Портфоліо

Школа- не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності.   І найважливіше завдання школи — виховання здібностей.
Давайте познайомимось!

Я, Галчанська Віталіна Віталіївна

вчитель інформатики

 Анкетні дані            


1.

Дата народження

24.03.1994

2.

Освіта:

вища

 

Навчальний заклад

Бакалавр

Запорізький національний університет

Магістр

Мелітопольський педагогічний університет ім.Богдана Хмельницького

 

Рік закінчення

2018

2019

Диплом

В18 №053383





М19 №125903



Спеціальність за дипломом

Фахівець з інформаційних технологій, вчитель інформатики

Вчитель української мови і літератури, англійської мови та зарубіжної літератури

3.

Кваліфіційна категорія

спеціаліст

4.

Стаж роботи

5 років

Моє місце роботи: Оріхівська філія №3 КЗ «Опорний заклад загальної середньої освіти «Сузір’я»» Оріхівської міської ради

Моє педагогічне кредо:

Учень, не амфора, яку потрібно наповнити знаннями, а факел, який потрібно запалити!

Мій життєвий принцип:

Працюємо творчо, адже творчість – це стан гармонії душі і любові до того, що робиш з особливим ентузіазмом. 

Моя педагогічна філософія:

-    розвивати, навчати, виховувати одночасно;

-    максимально враховувати індивідуальні здібності учнів;

-    будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня;

-    всебічно розвивати творчі здібності дітей;

 -   формувати свідому, активну особистість та громадянина.

 

Проблемна тема над якою працює школа:

Усебічна реалізація креативного та інтелектуальних потенціалів дитини, як шлях до гармонійного розвитку особистості.

Моя педагогічна проблемна тема, як вчителя:


   Формування критичного мислення здобувачів освіти шляхом застосування інтерактивних методів навчання при вивченні інформатики


Завдання:


Очікувані результати:
·        підвищення професійної компетентності;
·        поліпшення якості викладання інформатики


Мета блогу :

 -        прослідкувати динаміку власної професійної діяльності;

-        забезпечити неперервність самоосвіти;

-        підвищити рівень  методичної культури;

-        продемонструвати стиль діяльності, що характерний для мене;

-        продемонструвати найбільш значущі результати практичної діяльності для               оцінки своєї професійної компетентності;

-        об"єктивно оцінити свої можливості і спланувати роботу для подальшого досягнення більш високих результатів;

-        систематизувати навчальні матеріали і напрацювання;

-        підготувати матеріали для використання учнями під час змішаного (очного та дистанційного) навчання.


Немає коментарів:

Дописати коментар